poniedziałek, 17 maja 2010

I hear the pain in her voice...

2 Comments



Hej! Chciałam dzisiaj wstawić jakiś zestaw jednak przy takiej pogodzie niestety nie
udało zrobić mi się zdjęć. Szczerze mówiąc, jeśli miałabym jakiś wybór to najchętniej
siedziałabym dzisiaj w domu z kubkiem gorącej herbaty w ręce i książką, no ale
niestety... szkoła. Od kilku dniu pada deszcz, cały czas. Kilka ulic w Krakowie jest
zalane i wyłączone z ruchu drogowego, tak samo w okolicznych miastach, także
porażka.

Ostatnio na zakupach byłam chyba jakiś miesiąc temu, ale korzystając z okazji, że
długo tutaj nie pisałam pokaże wam moje ostatnie nabytki. Spódnicę kupiłam z myślą
o wiośnie, nie ukrywam, że strasznie spodobał mi się jej wzór. Jednak na razie musi
leżeć w szufladzie i czekać na ładną pogodę. Co do bluzki to kupiłam ją dzień przed bierzmowaniem kuzynki właśnie na tą okazję i jakoś tak mi przypadła do gustu, że
ostatnio bardzo często ją noszę.





Spódnica: Zara
Bluzka: New Yorker

xoxo, nathalie.

2 komentarze:

Dylana Suarez 18 maja 2010 03:36

Gorgeous skirt!


colormenana.blogspot.com

Phuong 20 maja 2010 10:19

the skirt and top are gorgeous!

Prześlij komentarz

<3