środa, 26 sierpnia 2009

Gray Shirt

8 Comments

Dzisiaj była u mnie kuzynka, bo była w Krakowie
u ortodonty.
Potem byłam z babcią w
mieście, a teraz jestem w domu i piszę tą notkę :)

..................................................................
Today was in my home my cousin because she
was in Krakow in orthodontics. Later I was
with my grandmother in the city, and now I was to
my house and I write this note :)
















Bag: gift
Shirt: Atmosphere - second hand

Shorts: Zara
Shoes: C&A
Necklace: gift
Bracelets: McDonald's, gift, Greenpoint

8 komentarze:

Fashion Cappuccino 26 sierpnia 2009 21:09

Hey!! Love the way you tie your gray shirt!! I love your bag too! It looks really chic! xxoxoxo

aleeeksia 27 sierpnia 2009 10:34

Podoba mi się ta torba. swietnie pasuje do tej biżuterii. Zestaw ogółem fajny, tylko jakoś mi ten supeł u bluzki nie pasuje.
Trampki dawno kupowałaś? Tez takie chcę :D

Honorata 28 sierpnia 2009 10:39

Białe szorty - uwielbiam. Ładny, prosty zestawik :)

Anonimowy 28 sierpnia 2009 15:35

Oh, cute blog!

Hanh, Life-in-Travel 28 sierpnia 2009 21:35

I love your casual outfits, so comfy!!!



Hanh

LPNY by Monika Pierzynowska 30 sierpnia 2009 20:02

uwielbiam siwe t-shirty:) Zawsze fajnie wygladaja.

http://jeadorefashion.blogspot.com

Prześlij komentarz

<3