poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Things to school

1 Comments

Hej! Wiem, że ostatni dzień wakacji powinnam spędzać gdzieś nad rzeką i opalać się, ale jakoś tak wyszło, że siedzę dzisiaj w domu. Rano byłam na próbie akademii w szkole, bo jestem w Poczcie Sztandarowym :// A jutro od nowa zacznie się chodzenie do szkoły i nauka ;(((
Dzisiaj możecie zobaczyć nowy wystrój bloga ^.^
W dzisiejszej notce, możecie zobaczyć moje akcesoria do szkoły.


English:
Hi! I know that the last day of summer I should spend somewhere along the river and sunbathe, but somehow this came to be sitting at home today. In the morning I was on a sample of the academy at the school, because I am in the Post Office's ://
And tomorrow is a new start going to school and learning ;((( Today you can see the new design blog ^ ^
In today notce, you can see my accessories to school.


























1 komentarze:

Patty 31 sierpnia 2009 17:13

no wiec tak:
zeszyty mam podobne :D
z seri "vogue in the city"
buty mam prawie identyczne,plecak tez z nike , karteczek tylko nie mam ;(
koniec wakacji!!!!! ;(

Prześlij komentarz

<3